Nog meer keuzes, en omknakken.

on dinsdag 20 september 2016









Heel handig .... een bureau dat tevens kan dienen als slaapplaats .... maar hmmmm .... willen we daar op die plek wel een bureau? Ik moet wel heel duidelijk zijn want het is hier, u vraagt wij bouwen, en voor je het weet staat die boel daar kant en klaar!

Stalen kijken, voor een vloerkleed, tegels vergelijken, en welke kleur verf moet er op de muren, oja en behang kan ook nog natuurlijk! Er is behang dat precies op stof lijkt .... zo mooi. Ja zo leren we nog es wat. Wij zijn meer zo van ... als je een ander kleurtje wil haal je een pot verf en dat smeer je erop. Maar het is wel super om het nu een keertje allemaal zo mooi te doen.

Wat zijn er veel mooie dingen te maken en te creëren ... en vooral, wat moet je veel kiezen. Bijna wil ik tegen Bertie zeggen ... kies jij maar. Ik weet het niet.

En de kleuren voor buiten, willen we die niet ook anders? Over het buiten-houtwerk gesproken, daar wordt door een van de heren even een sleutel ingezet. Bam een gat. Nee he, moet dat ook nog worden vervangen?







Hierboven. Zie je wat dat is? Het is de indeling van een wc, in de kantoorruimte. Links de pot, midden het fonteintje, en rechts het urinoir. Zo noemen ze het tenminste als ik erbij ben. Als ik er niet bij ben heet het gewoon pisbak.

En dat in het midden op de muur, dat is géén testje hoor dat zat er al. :D

Nou ik ga weer mais halen. Want ik wil de korrels invriezen. Wecken heb ik al eens geprobeerd maar dat wordt een beetje grijzig ... en het bederft ook vrij makkelijk. Een tip van Sijmen, als je de maiskolf geoogst hebt, knak dan de maisplant doormidden. Dan kun je later precies zien wat al geoogst is en wat niet.






Paul is blij met die geknakte mais. Langzamerhand krijgt hij zijn uitzicht weer terug!





En ik knak nu ook om. Van de maf. Truste!


0 reacties: