Nog steeds druk.

on dinsdag 26 augustus 2014


De appels begonnen te rotten. Dus moest ik vandaag wel aan de gang met die cider. En dat ging niet van een leien dakje. Nu pas klaar. Of het gelukt is weten we pas over een week of wat. Morgen laat ik wel zien hoe het ging.

Verder waren de pompoenplanten zwak ziek en misselijk, dus moesten een aantal pompoenen geoogst. En ik heb mijn werkplek iets veranderd. Er is nu een soort van ´lade´. Handig als een zaaibak even droog moet staan.





Er waren nog meer planten aan het wegkwijnen in de kou en regen. Alle tomaten en komkommers heb ik geplukt. Voor die vruchtgewassen is het te koud. Dus zit alles nu bij ons binnen. Het wordt steeds voller!


In de tuin is het iets rustiger, thuis des te drukker. Want alles moet ook in potten en flessen of gedroogd of opgehangen. Morgen meer daarover! Teruste!!

1 reacties:

Teunie zei

wat handig, die werktafel zo! Echt een goed idee!
En, pff, wat heb je een werk! Maar wel mooi werk :-). Wat zal het straks een voldoening geven als alles achter glas enzo zit?

Teunie