Dak op de bak!

on dinsdag 12 november 2013

Err komt een hele ochtend motregen aan.... en ik heb vannacht al liggen denken aan mijn stommiteit... een PLAT plastic dak op een bak.... Daar gaan natuurlijk grote plassen in staan. Dat moet SCHUIN. Of BOL. Maar ik elk geval NIET plat.

Gelukkig viel het mee, vanmorgen. Een paar plasjes op het plastic.



Goed. Een dak op de bak dus. En dan wel een goeie.... heerlijk... al die spullen hier. Zouden die pvc buizen te gebruiken zijn?


Ze zijn te lang, dus ik knip ze in stukken. Gewoon met de tuinschaar. Nou volg verder de plaatjes, om te zien hoe de bakken hun dak kregen.....








Ja en toen was het plastic op en de buizen ook, dus even langs de Gamma. Ook even droog en warm worden in de auto trouwens....




keuzes... keuzes.... *zucht*








 En hoe ziet dat er van binnen uit? HEEL gezellig. Ik zou er zo willen wonen. Hopelijk de tarwe ook!


Zouden we zo'n mooi groen tapijtje krijgen? Of gewoon een bak schimmel? :D:D


Nu genoeg tuin! We hebben oma Moesker op visite!



0 reacties: